„Być może jest tak, że zwiększanie swoich kompetencji i rozwój Twojej świadomości zwiększy Twoją pewność siebie i zbliży Cię do założonych marzeń i celów”
Oferta szkoleniowa
„Nie taki diabeł straszny... czyli prostym językiem o prawie”
to cykl autorskich szkoleń prowadzonych przez Ewę Żuchowską ciesząca się rosnącym autorytetem prawniczkę, znaną z niezwykłej umiejętności mówienia o trudnych rzeczach w prosty sposób.
Ewa Żuchowska jest radcą prawnym, który z sukcesem prowadzi własną kancelarię i na co dzień pomaga wielu firmom i osobom prywatnym. Jest autorką szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych. Na swoim kocie ma ponad 100 przeprowadzonych szkoleń, w których wzięło udział ok. 2.000 osób.
DLA KOGO JEST SZKOLENIE?
Autorskie szkolenie „Nie taki diabeł straszny... czyli prostym językiem o prawie” przeznaczone jest dla osób, które chcą lepiej radzić sobie w otaczającej nas rzeczywistości i zwiększyć swoje kompetencji w zakresie znajomości przepisów prawnych potrzebnych na co dzień.
Szkolenie podzielone jest na cztery bloki tematyczne (po 2 godziny każdy) i ma na celu omówienie w przystępny sposób prawnych aspektów zdarzeń, których uczestnikami jesteśmy lub możemy stać się każdego dnia.
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:
RODO w życiu prywatnym - 18.02.2021 r. godzina 17.00 – Szkoła Podstawowa w Lipcach Reymontowskich oraz transmisja on-line YouTube na kanale Lowe Lipce Reymontowskie
Zagadnienia prawa majątkowego – 04.03.2021 r. godzina 17.00 – Szkoła Podstawowa w Lipcach Reymontowskich oraz transmisja on-line YouTube na kanale Lowe Lipce Reymontowskie
Prawa konsumenta – 18.03.2021 r. godzina 17.00 – Szkoła Podstawowa w Lipcach Reymontowskich oraz transmisja on-line YouTube na kanale Lowe Lipce Reymontowskie
Roszczenia i odszkodowania – 08.04.2021 r. godzina 17.00 – Szkoła Podstawowa w Lipcach Reymontowskich oraz transmisja on- Line You Tube na kanale Lowe Lipce Reymontowskie
CO ZYSKUJEMY PO UKOŃCZENIU SZKOLENIA?
Każdego dnia wykonując proste czynności mimowolnie stajemy się uczestnikami obrotu gospodarczego. Choć wydaje się to skomplikowane to kupując pieczywo, spędzając czas w domu czy korzystając z mediów społecznościowych tak naprawdę zawieramy umowę sprzedaży, korzystamy z przysługującego nam prawa własności czy udostępniamy swoje dane osobowe.
Często poznanie przysługujących nam praw i ciążących na nas obowiązków pojawia się wraz z pojawieniem się pierwszych problemów. Dopiero kiedy ktoś wykorzysta nasze dane, zakupiony towar będzie miał wady, ktoś będzie sobie rościł prawa do naszego domu lub doznamy kontuzji wpadając na ruchome drzwi w sklepie zastanawiamy się co z tym zrobić.
Dzięki szkoleniom uświadomimy sobie, jak wielu kłopotów oraz kosztów moglibyśmy uniknąć, gdybyśmy znali prawne konsekwencje swoich działań. Poznamy przepisy prawa, które regulują w/w zagadnienia i będziemy potrafili się nimi posługiwać.
Dowiemy się jak bronić się przed naruszeniem naszych danych osobowych, jak zajmować się naszym majątkiem. Poznamy nasze prawa konsumenckie oraz ścieżkę dochodzenia roszczeń.
Biorąc pod uwagę powyższe, zgodnie z maksymą „lepiej zapobiegać niż leczyć” zapraszamy na autorski cykl szkoleń „Nie taki diabeł straszny... czyli prostym językiem o prawie”.
Program szkolenia
„Nie taki diabeł straszny... czyli prostym językiem
o prawie”
O co chodzi z tym RODO w życiu prywatnym?
- czym są dane osobowe,
- czy moje dane podlegają ochronie,
- jak bronić się przed naruszaniem ochrony danych osobowych,
- czy ja też muszę chronić cudze dane.
I co tu zrobić z tym majątkiem?
- jak uregulować sprawy majątkowe po zmarłym członku rodziny,
- jak zabezpieczyć członków rodziny,
- sposoby rozporządzania majątkiem na wypadek śmierci,
- czym jest zachowek,
- jak znieść współwłasności.
Jestem konsumentem, mam swoje prawa!
- kim jest konsument,
- jakie prawa przysługują konsumentowi,
- odstąpienie od umowy – warunki, procedury, wyłączenia,
- rękojmia czy gwarancja - jaką drogę wybrać.
Wypadki chodzą po ludziach – czyli jak dochodzić roszczeń odszkodowawczych?
- co zrobić w przypadku powstania szkody,
- od kogo dochodzić roszczenia,
- odszkodowanie a zadośćuczynienie,
- procedura dochodzenia odszkodowania.