
Wskaźniki pomiaru celu |
Wartość docelowa |
Dziewczynki |
Chłopcy |
Liczba szkół podstawowych, które zrealizowały projekt indywidualizacji nauczania w klasach I-III |
1 |
Liczba dzieci ze szkół podstawowych z Gminy Lipce Reymontowskie objętych działaniami projektowymi |
11 |
17 |
Liczba dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji, uczestniczących w projekcie |
3 |
5 |
Liczba dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, które wzięły udział w projekcie |
4 |
4 |
Liczba dzieci, które wzięły udział w zajęciach socjoterapeutycznych i
psychoedukacyjnych, związanych z komunikacją społeczną |
2 |
6 |
Liczba dzieci, które wzięły udział w zajęciach logopedycznych |
2 |
2 |
Liczba dzieci, u których zaobserwowano poprawę efektów kształcenia oraz złagodzono bariery w dostępie do edukacji |
11 |
17 |
Liczba szkół, które zostały doposażone w ramach projektu indywidualizacji nauczania |
1 |
W ramach projektu zostaną wytworzone następujące produkty:
30h zajęć dla dyslektyków
30h zajęć wyrównawczych z matematyki
30h zajęć logopedycznych
30h zajęć socjoterapeutycznyh i psychoedukacyjnych
|